Christofle
Zahvaljujući kreacijama u srebru, Christofle brend je postao simbol luksuza i elegancije. Od osnivanja, sredinom 19-tog veka, sa konstantnom snagom inovacija, Christofle brend je obeležio svaki period novim vidom umetnosti življenja. Tokom vremena ova prestižna kompanija je realizovala revolucionarne promene stila kroz tehnike i metode proizvodnje, kao i distribucije srebrnih tanjira i dekorativnih umetničkih predmeta. Kao učesnik i privilegovani svedok evolucije ukusa, običaja i tradicije, Christofle brend je uvek video svoje ime u vezi sa glavnim kreativnim trendovima, sa renomiranim umetnicima kao što su Man Ray ili Jean Cocteau, sa avangardnim arhitektama poput Gio Pontia, modernistima poput Lina Sabattinija i Christian Fjerdingsatda, sve do današnjih dizajnera kao što su Andrée Putman, Martin Szekely ili Ora ïto. Danas, kao i u prošlosti, svejedno da li krasio trpeze careva, princeza ili maharadža u palatama, u vagonima trans-sibirske železnice, Orient Expressa ili prekookeanskih brodova i savremenih restorana, Christofle brend ne prestaje da ostavlja utisak.
Vrednosti na kojim se zasniva Christofle brend su: jednostavnost – negujući kompanijski duh u skladu sa ljudskim vrednostima, Christofle brend je u mogućnosti da se prilagodi promenama zadržavajući ono najbolje iz njegove istorije. Vrednuje se zdravorazumski način razmišljanja i uvek se traže najednostavnija i najefikasnija rešenja. Uvek se stremi ostvarenju kompanijskih ciljeva uz obezbeđenje najvišeg kvaliteta i najboljeg dizajna za krajnje korisnike; kreacija – tokom više od 170 godina Christofle brend je konstantno sebe unapređivao i obnavljao stvaranjem novih kolekcija koje govore kroz temperamentne inovacije u dizajnu i samo nasleđe brenda koje ljudi poznaju i kome veruju. Christofle brend uvek unapređuje svoje proizvode obraćajući posebnu pažnju na kvalitet i originalnost u svakom koraku tokom kreacije: dizajn, proizvodnja, komunikacija i distribucija. Christofle posebnu pažnju drži na detaljima, od koncepcije do produkcije i marketinga što je neophodno u kreaciji svakog proizvoda; odgovornost – Christofle veruje u održavanje važnih partnerskih odnosa i veruje da je to veoma važan faktor u uspehu kompanije; poštovanje – ohrabruje se kulturna različitost i međusobno poštovanje sa partnerima, klijentima i dobavljačima. Christofle veruje u odgovornu i jasnu komunikaciju.