Hermes
Hermès International S.A., Hermes of Paris, ili jednostavno Hermes, je francuski proizvođač dragocenih i luksuznih predmeta, osnovan 1837.godine. Danas je njihova proizvodnja usmerena na kreiranje predmeta od kože, aksesoara, parfema, luksuznih dobara i ready to wear kolekcija. Njihov logo, Duc kočija sa konjima je isti još od 1950ih godina, kada je prvi put iskorišćen. Poznat po svojim ekskluzivnim šalovima i klasičnim Kelly i Birkin torbama, Hermes je dugotrajni luksuzni brend, prepoznatljiv po svojoj kvalitetnoj izradi, eleganciji i istoriji koja stoji iza svakog predmeta koji kreira. Hermes brend je dostigao izvanredne finansijske rezultate kako ima brojne i lojalne klijente širom sveta. Ova francuska modna imperija je savršeni pokazatelj šta to jedan brend mora da poseduje kako bi se izdigao iz mora drugih i postojao više od 150 godina, kao oličenje luksuza i stila.
Hermes brend je oduvek za cilj imao da bude najluksuzniji i najvredniji svetski brend, a svoju visoku poziciju na tržištu i u industriji luksuza iznova i iznova potvrđuju veličanstvenim predmetima koje predstavlja na veoma interesantne načine. Hermes je davno prestao da bude samo modni brend i proširio je svoje poslovanje u mnoge druge aspekte života. Naravno, u svakom Hermes proizvodu ogleda se prefinjena ručna izrada i kvalitet, koji odaju poštu bogatom nasleđu i istoriji ovog brenda.
Kao bez sumnje jedan od najjačih brendova, Hermes brend je svoju snagu pokazao i dokazao tokom svih 150 godina postojanja. Njihov rast i razvoj traju od samog osnivanja, kako oni predstavljaju predmete koji su više od obične visoke mode i više od običnog vrhunskog dizajna. Svojim inovativnim novim kolekcijama, oni osvajaju nove teritorije, odgovaraju na sve zahteve novog tržišta i lagano pobeđuju svakog konkurenta.
Pored proizvoda koji su oličenje elegancije, stila i kvaliteta, ono što Hermes čini tako snažnim brendom je njihova sposobnost da osvoje svoje klijente i učine ih lojalnim. Ovaj brend je vanvremenski, kako od samog starta koristi iste fontove, logo, pakovanje – u kombinaciji sa inovativnim dizajnima i materijalima. Može se potvrditi da će Hermes brend zauvek biti ikona u svetu mode, luksuza i najzahtevnijeg tržišta sveta.